Sám doma I.

16.11.2011 12:49

Uahááááá! Lidi, to vám byla jízda! Panička právě přišla domů a načapala mě s palmou mezi zubama... ale já jsem v tom nevinně a hned vám taky vysvětlím, jak se to všechno stalo.:)

Dneska mě holky poprvé nechaly doma úúúúúplně samotného v obýváku na volno. Sice jen na dopolko, ale i tak to bylo super!

Ráno jsem ještě spal - chvilku trvalo, než mi došlo, že jsem doma úplně sám. Nejdřív jsem si chvíli hrál se svým sloňákem a s jablkem, pak asi hoďku spal, ale potom mě napadlo se porozhlédnout po něčem jiném. Sedačku jsem prošel celou, ale na ní nic moc nebylo. Vyskočil jsem i na parapet pro granulky, které tam jednu dobu byly, ale asi už došly nebo co.

A pak jako rána z čistého nebe mě napadlo, že si to konečně můžu vyřídit s tou palmou u dveří, která mě pokaždé, když jdu kolem, píchá do boku a holky se jí pořád zastávají, když jí to chci oplatit.

Dneska to konečně bylo jen mezi námi dvěma. Nebál jsem se a šel jí rovnou po jednom ze dvou krků. Pár sekund odolávala, ale já jsem tak mrštně zatáhl a převalil ji i s květináčem na bok, že pak už neměla nejmenší šanci.

Dal jsem jí co proto a můžete si být jisti, že teď už mi dá pokoj. Menší z těch dvou jsem zlikvidoval až na pařez, takže ta vyšší si to určo rozmyslí, než mě zase začne popichovat.

Takhle se na ně musí!:)

—————

Zpět