Polem nepolem...

18.11.2011 10:00

Tééééda, kamarádi! To vám byl dneska skvělý výlet! Holky mě vzaly na pořádnou procházku a ještě k tomu na pole. To bylo něco! Vodítko jsem zahodil hned po vystoupení z auta a běhal jsem od jedné myší díry k druhé. To víte, že jsem se snažil nějakou z nich dopadnout a strkal jsem čumák tak hluboko, jak to jen šlo, ale ty malé potvůrky jsou ještě mrštnější.  Já jim to však nedaruju a budu trénovat :-)

Také jsem se seznámil s obřími „chuchvalci“ sena. Panička na jeden z nich dokonce vylezla, ale já se bál. Zkusil jsem to jenom na zadní a usoudil jsem, že raději budu stát nohama pevně na zemi :-)

Po této procházce jsem si musel prý dát sprchu. Že vypadám jako čuně… Osobně si to tedy nemyslím, holky zbytečně přehánějí. Trocha bahna žádného psa ještě nezabila. Navíc, od čeho mám jazyk. Nakonec jsem to zvládnul, a abych nevypadal jako srab, tak jsem držel a ani nemuknul. Dokonce se musím přiznat, že to bylo docela příjemné.  

Teď už se zase těším na podobné venčení, vypadá to, že holky ví, jak na mě :-)

—————

Zpět